Wat als iemand aangeeft geen e-mailuitnodiging te hebben ontvangen?

Het verzenden van e-mailuitnodigingen is helaas geen garantie voor een goede verwerking op de ontvangende mailserver. Als blijkt dat veel e-mails niet zijn aangekomen, dan zijn we mogelijk niet goed op de ‘whitelist’ geplaatst (zie ook ons antwoord op de vraag ‘Wat is ‘Whitelisten?’). Ook kan het zijn dat de mail in de ‘lage prioriteit’ mail is gekomen of incidenteel de spambox.

Maar doorgaans zijn individuele meldingen van niet ontvangen e-mails het gevolg van een foutief e-mailadres. We kunnen dit uiteraard corrigeren zodat alsnog een e-mailuitnodiging wordt verzonden naar de betreffende medewerker.

Welke stappen kunnen worden ondernomen:

  1. Check in eerste instantie of de mail in de SPAM-box terecht is gekomen.
  2. Is de betreffende medewerker opgenomen in het totaaloverzicht van kiesgerechtigden (de aangeleverde Excelsheet)?
  3. Is het betreffende e-mailadres juist? Regelmatig blijkt het aangeleverde e-mailadres niet kloppend te zijn,

Indien gewenst, kunnen wij e-mailuitnodigingen nogmaals verzenden. Hierbij checken wij altijd of mogelijkerwijs toch al is gestemd.

Scroll naar boven